*

Menu

Benvenuto! Effettua l'accesso oppure registrati.
Hai perso l'e-mail di attivazione?
Febbraio 20, 2020, 06:08:35

Inserisci il nome utente, la password e la durata della sessione.

24 Visitatori, 0 Utenti

Autore Topic: artykuly  (Letto 881 volte)

autonnamy

  • Newbie
  • *
  • Post: 33
  • http://blogerzy.citymag.pl - felietony
    • Mostra profilo
    • felietony
artykuly
« il: Novembre 06, 2011, 10:57:39 »
Tymczasem okazuje sie, iz to mit. Osoby, piszace, komentujace azaliz czytajace blogi az do "creme de la creme" polskich uzytkownikow sieci. To osoby, ktore odgrywaja kluczowa role artykuly w kreowaniu obrazu swiata jaki znamy.     
Wylania sie z nich segmentacja blogerow zas zobrazowanie ich aktywnosci obejmujacej pisanie blogow, ich czytanie natomiast komentowanie. Blogerzy ujawnili, ile czasu poswiecaja swoim blogom, z jakiego powodu je pisza zas jak sprawdzaja ich popularnosc.   
Badanie sprawdzilo takze zaleznosci miedzy swiatem realnym tudziez zyciem blogosfery, jej miarodajnosc tudziez plus gwoli uzytkownikow. W naszym wystapieniu bedziemy mowic o blogach zas spolecznosci blogerow  artykuly z perspektywy psychologii spolecznej tudziez socjologii. Pokazemy w kto postepowanie rozbior sieci spolecznych prawdopodobnie pomoc w opisaniu i zrozumieniu procesow dziejacych sie w blogosferze. Analiza calosci sieci hipertekstowych odnosnikow, ktorymi blogi polaczone sa ze soba zas z innymi stronami internetowymi, pozwala pomiedzy innymi na oznaczenie kluczowych nadawcow oraz pokazanie znaczenia wzajemnego powiazania linkami. Jak rozprzestrzenia sie informacja w poprzek blogi? Kiedy ma realna wartosc dla czytajacych? Kiedy blogi moga wywrzec wplyw na prace PRowca? Czy jestesmy w ogonie jednakowoz w awangardzie swiatowej? Jednakowoz korzystamy sposrod tych samych narzedzi co kula ziemska? Czego glob prawdopodobnie nauczyc sie od momentu nas? O blogach czesto mysli sie w kategoriach pamietnikow mlodociany ewentualnie co co najwyzej stron studentow.
« Ultima modifica: Novembre 06, 2011, 11:01:53 by autonnamy »